Δευτέρα 6 Φεβρουαρίου 2012

Μαυρη Τρυπα....

...τζιαι μαλιστα χωρις πατο. Τζειμασα που μαι.. Εσσιει παραπανω που ενα μηνα.
Σε μια μαυρη τρυπα τζιαι στριφογυριζω.
Εγυριζα εγυριζα μες τη μαυρη τρυπα εφκαιννα λιο πανω εχαμογελουν ευχομουν να παν ουλλα καλα τζιαι εξαναχανουμουν...

Οσπου..... ταραταμμμμμμ απολυσαν με.

Ναι. ανοιξε ο κωλος τζιαι εδωκα κατω. Ενιωσα οτι ελιωσα εν αναπνεα εζαλιστηκα.
Ετσι απλα.
Εμιλουσαν για μειωσεις αρκουσαν να μας πληρωσουν αλλα εν εχαπαρησα οτι θα με απολυαν για κανενα εν εκαταλαβα ετσι πραμα τζιαι οϊ μονο εγω κατα που λαλουν κανενας εν επηρε ειδηση.

Πολλη απογνωση απογοητευση.. Νιωθω ενοχη με τουτη την εξελιξη..
Ειπα στη κορη μου τι συμβαινει τζιαι ερωτησε με "και τωρα τι θα καμουμε?"
Δεν ηξερα τι να της πω. Δεν ξερω τι θα καμω δεν ξερω τι θα καμουμε.

Μετα που 5 μερες που ειμαι με προειδοποιηση χαμογελω ξανα. Τουλαχιστον τωρα ξερω.
Εθυμηκα.
Η Μ μου και η Π μου εν πουπανω που τη τρυπα τζιαι τραβουν με πανω..
Ο αντρας μου στυλλος σωστος στυλλος γερος. Κουμπω πανω του. Η ασφαλεια μου.

Ποσο δυσκολο..

Ελπιζω ευχομαι παρακαλω να εβρω κατι οτιδηποτε οσο πιο γληορα.. Εν πολλα ψυχοφθορο να κουντω τον καιρο να περασει σε ενα περιβαλλον ασχημο.  Δυστυχως.
Τα λεμε..    

2 σχόλια:

  1. Ευτυχώς έχεις ανθρώπους που σε αγαπούν και στηρίζουν σε. Ευχομαι να βρεις κάτι κανούργιο γρήγορα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Να σαι καλα..
    Ο Θεος κλειει πορτες τζιαι ανοιει καμαρoπορτες. Ετσι ελαλεν η γιαγια μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή