Κυριακή 25 Μαρτίου 2012

Καλημερα Ολη μερα!!

Καλη εβδομαδα να χουμε.
Πρωτη μερα ανεργη! ανεπισημα φυσικα γιατι ακομα εν εγραφτηκα. Εν ειμαι ακομα μες το ποσοστο που μας λαλουν στη TV.
Εξυπνησα ετοιμασα τα μωρα να παν σχολειο. Ειχαμε νεκατωμα οτι εν πειρα τζιαι θελουν κοντομανικο. Το γιουδι εν εθελε να φορησει ζακεττα της κορης εν αρεσκει ττο χρωμα της μπλουζας της. Ειπε μου εφανταζετουν το πιο γαλαζιο..... Οτι εικονα καμει μες το νουν της τσιμεττωνει την τζιαι εν δεχετε καθολου αλλαγες. Μα τιποτε ομως. Αραγε εν της ηλικιας?? Αραγε εν πολλη δημοκρατια δαμεσα?? Να την αφηκω τζιαι ννα στρωσει? Να της μπιξω παουρκες??
Εξεφυγα...
Εφυαν τα τεκνα εβαλα πλυντηριο εβαλα το φαι μου στην προσφατα αγορασμενη με πολλη αγαπη χυτρα ταχυτητας.. τζιαι εχω τοοοοοση χαρααααα που προσπαθω συνεχεια να μαειρευκω / βραζω σε αυτη. Σε λιο ξερω οτι θα επαναστατησουν οοολοι και θα με αναγκασουν να σταματησω αλλα ως τοτε εγω θα μαειρευκω στην αυτοματη...
Επηα σε συνεντευξη για δουλια..
Πανικος. Για 2 θεσεις ηταν 70 αιτησεις... Επεριμεναμε σε ενα σαλονι ουλλοι με φανερη αμηχανια. Επιασε με νευρικο γελιο . Ηθελα να αρκεψω να τραγουδω. Να διοργανωσω διαγωνισμο καραοκε.
Ποσο τσιανς εισιεν να μεν ηταν ηδη δοσμενες οι θεσεις?? Αραγε αν το εκαμνα θα αναγνωριζετουν σας προσον?? Ατομο κοινωνικο με ορργανωτικες ικανοτητες??
Εμπηκαμε σε ενα κονφερενς με ενα τραπεζι τεραστιοοοο. Εκαθουνταν τζιαι δεξια τζιαι αριστερα πλασματα εν επρολαβα να τους δω ουλλους τζιαι απεναντυ 3.
Ψυχοφθορα διαδικασια αλλα τωρα εμηκα εμπηκα στο χορο.. Ακομα φακκω παλαμακια..
Οι ενοιες μου ειναι εβαλα χρωματοσυλλεκτη?? Οξα ρουχα μαζι που πλυθηκαν και χοουνε γινει ροζ??
Ο συζυγος και ο αδερφος του που τον φιλοξενουμε κοιμουνται.
Μοιαζουν τοσο πολλα.
Αλλα καταλαβω τζιαι ποσο του λειπει ο αδερφος του. Καθουνται καλλητα ο ενας με τον αλλο. Διπλα διπλα. Εγω ειμαι απων.. Αλλα μετα που τοσα πηαινε ελα εσυνηθησα.
Εν πολλα σαντανωμενα ουλλα..
Ολα γυρω μου γυριζουν σκεψεις λεξεις ολαααα
Κατι τεθκιο που νιωθω.. Τα φιλια μου..

4 σχόλια:

  1. Σίγουρα δεν είναι ευχάριστο να είσαι άνεργη αλλά από την άλλη το να είσαι σπίτι είναι ωραίο. Μακάρι να βρεις σύντομα δουλειά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. εύχομαι σου τζαι εγώ να έβρεις σύντομα δουλειά:)
    για τα άλλα υπομονή πολλή..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αρεσκει πολλα το σπιτι. Ειδικα σημερα που ηρταν τα τεκνα απο το σχολειο τζιαι ειχα φαι φρεσκο μαγειρεμμενο τζιαι ακουσα τα νεα τους που το σχολειο... Πολλα καλο τουτο.
    Ειναι τζιαι το αλλο. Οτι παντα ετσι εποχη που αλλασσει ο καιρος παντα επαραπονιουμουν οτι θελω 2-3 μερες σπιτι να καμω τα ερμαρια μου... Τωρα εχω τες...
    Εφρεσκαρα τζιαι τα θαλασσινα. Μαγιω ττορους κτλ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ευχαριστω πολυ για το ενδιαφερον σας.... Ολα θα παν οπως πρεπει..

    ΑπάντησηΔιαγραφή